Veel gestelde vragen (FAQ's)

Ik ken een leuk restaurant of wellness dat ik graag op Two4One zou willen zien.

Bedankt voor uw interesse om ons netwerk uit te breiden en uw positieve ervaring met ons te delen! Lees zeker verder, want u maakt kans op een deal op onze kosten.

Wat doet u best om de zaak in kwestie te overtuigen?

  1. Overtuig de zaak van het prachtige Two4One concept waarbij men met 2 voor de prijs van 1 kan genieten of kan genieten met korting. Vertel de verantwoordelijke hoe u als Two4One gebruiker onze formule ervaart. Vertel dat dit een ideale manier is voor consumenten om nieuwe zaken (in hun streek) te ontdekken.
  2. Maak duidelijk dat de zaakvoerder zelf kan beslissen welke dagen deze meedoet, en met welke korting. Two4One is uiteraard ook uitermate geschikt om zaken bekender te maken!
  3. Maak hen warm voor een bezoekje van iemand van onze Two4One medewerkers die op alle vragen zullen antwoorden. Wij komen vervolgens langs en doen de rest.
U kan ons op de hoogte brengen via info@two4one.be of via het contactformulier. Indien de zaak vervolgens intekent nemen wij asap contact met u op voor uw gratis deal.
TIP: Neem de mooiste zaak uit de streek met een betaalbaar budget.

Veel succes!

Hoe kan ik gebruik maken van Two4One?

Deelnemen aan Two4One is heel eenvoudig en kan op 2 minuutjes tijd. Op deze 2 minuutjes zal u vele euro’s kunnen besparen én leuke nieuwe adressen ontdekken.

U hoeft zich niet eens te registreren of een paswoord te onthouden. Ga als volgt te werk om te reserveren met korting in een van onze deelnemende zaken:

  1. Zoek een zaak
  2. Vul het reservatieformulier in
  3. U ontvangt via mail een bevestiging van uw aanvraag
  4. Na goedkeuren door de uitbater, ontvangt u via mail uw voucher
  5. Toon deze voucher op de dag van uw reservatie
De goedkeuring kan afhankelijk van de deal en de drukte onmiddelijk gebeuren of enkele uren - in sommige gevallen een dag - in beslag nemen.
U hoeft uw reservatie niet nog eens telefonisch te bevestigen bij de zaak in kwestie, maar dit mag uiteraard. Bijvoorbeeld indien u na 1 dag nog geen bevestiging heeft ontvangen. Vermeld aan de telefoon dan wel duidelijk dat het om een Two4One-reservatie gaat.

Bent u net zoals onze +300.000 geregistreerde overtuigd?
Start dan nu met stap 1: zoek een restaurant of zoek een sauna en wellness.

Kunnen we ook in groep Two4One gaan?

Het is mogelijk om te genieten van een van onze beide kortingsformules in groep. Reserveert u echter voor een (zeer) grote groep, hou er dan rekening mee dat niet elke zaak dit altijd aanvaardt. In dat geval raden we u zeker en vast aan even vooraf telefonisch af te stemmen met de zaak. Waarvoor dank!

In geval u kiest voor onze originele Two4One-formule (genieten met 2 voor de prijs van 1) houdt u best rekening met onderstaande:

  1. Deze formule is gebaseerd op even aantallen: met 2 voor de prijs van 1, met 6 voor de prijs van 3,…
  2. Gaat u met een oneven aantal personen, bijvoorbeeld met 5 personen, dan heeft u twee verschillende mogelijkheden:
    • u bestelt 3 Two4One-deals (en betaalt deze alle 3)
    • u kiest 2 Two4One deals en kiest voor de vijfde persoon ‘van de kaart’.
U kan ook steeds (vooraf en telefonisch) vragen aan de uitbater of er een tussenoplossing bestaat.

Overtuigd? Start dan nu en zoek een restaurant of zoek een sauna en wellness.

Kunnen we ook met een oneven aantal personen gaan?

In het geval van onze korting-formule is dit perfect mogelijk.

In geval u kiest voor onze originele Two4One-formule (genieten met 2 voor de prijs van 1 (50% korting)) houdt u best rekening met onderstaande:

  1. Deze formule is gebaseerd op even aantallen: met 2 voor de prijs van 1, met 6 voor de prijs van 3,…
  2. Gaat u met een oneven aantal personen, bijvoorbeeld met 5 personen, dan heeft u twee verschillende mogelijkheden:
    • u bestelt 3 Two4One-deals (en betaalt deze alle 3)
    • u kiest 2 Two4One deals en kiest voor de vijfde persoon ‘van de kaart’.
U kan ook steeds (vooraf en telefonisch) vragen aan de uitbater of er een tussenoplossing bestaat.

Start uw zoektocht naar een voordelig en culinair diner nu. Zoek een restaurant of zoek een sauna en wellness.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen als geregistreerde gebruiker?

Op Two4One hoeft u geen paswoord te onthouden. Reserveren is daardoor zeer snel en eenvoudig!

Tijdens de reservatie vult u de passende gegevens gewoon in, en wij versturen dan naar dit e-mail adres de bevestiging, met de gegevens die u op dat moment heeft ingevuld.

Wenst u de nieuwsbrief op een andere e-mail adres te ontvangen? Registreer dit e-mail adres dan via het invulformulier voor onze nieuwsbrief.

U uitschrijven voor de nieuwsbrief doet u best door onderaan op 'uitschrijven' te klikken in de nieuwsbrief zelf.

Hoe kan ik als zaak deelnemen aan Two4One?

Eerst en vooral bedankt voor uw interesse in Two4one! Fijn dat u onze +175 tevreden klanten wenst te vervoegen.

Two4one is een online platform om nieuwe klanten aan te trekken door een promotie te voeren.
U kiest hier zelf uw promotie: enerzijds een % korting op een menu, gerecht, ontbijt, lunch, deal.. naar keuze of anderzijds een two4one (twee voor één promotie) voor 2 personen naar keuze.
U bepaalt zelf de dagen ( uren) van deelname als ook de periode (3 maanden, 6 maanden, 1 jaar)
De promotie is enkel geldig mits reservatie, die per mail naar u wordt verstuurd met daarin 2 linken om goed of om af te keuren.
Klanten betalen bij u ter plaatse. Geen comissie

Sterke online power door middel van nieuwsbrieven, social media(facebook, instagram, influencers..)
Wij boosten uw zaak, waarvoor u zelf niets hoeft te doen.

U kan ons eenvoudig en snel contacteren via ons contactformulier.
Of stuur een mailtje naar christel@two4one.be met de naam van uw zaak, adres en telefoonnummer.
Eén van onze vertegenwoordigers zal dan zo snel mogelijk contact opnemen om de werkwijze en voorwaarden persoonlijk te komen bespreken. Wij kijken er alvast naar uit om met u samen te werken.
Tot binnenkort!

Wat moet ik doen als ik een foutieve reservatie heb doorgestuurd?

Maakt u zich geen zorgen, we vinden zeker en vast een oplossing. Het is wel belangrijk dat u snel reageert. De zaak in kwestie dient namelijk zo snel mogelijk op de hoogte te worden gebracht.

Wanneer u via onze site een foutieve reservatie (foutief aantal personen ingegeven, foute deal geselecteerd, foutieve datum of uur ingegeven, ...) hebt doorgestuurd vragen we u om de zaak zo snel mogelijk op de hoogte te brengen.

In de reservatie email die u van Two4One ontving, vindt u een link om uw reservatie te annuleren. U kunt dan via de website van Two4One een nieuwe reservatie aanmaken. Bij last minute wijzigingen of reservaties die reeds door de zaak bevestigd waren, belt u best even met de zaak om de wijzigingen door te geven.

U kunt de belangrijkste contactgegevens van de zaak in de reservatie email vinden. Daarnaast kunt u de contactgegevens van de zaak ook altijd opzoeken via onze website. Via geavanceerd zoeken kunt onmiddellijk op de naam van de zaak zoeken. Onderaan de detailpagina van de zaak, kunt u de belangrijkste contactgegevens van de zaak vinden.

Zoek een restaurant of zoek een sauna en wellness.

Is dit concept cumuleerbaar met een ander restaurantconcept?

Het Two4one-concept is niet cumuleerbaar met een ander concept waaraan de zaak deelneemt. Tenzij de zaak zelf hier een uitdrukkelijk toestemming voor geeft.

Via Two4One heeft u namelijk al een zeer mooie korting, tot wel 50%. Nog meer korting bieden is niet mogelijk voor de kwaliteit die onze zaken bieden. Wij danken u voor uw begrip.

Zoek een restaurant of zoek een sauna en wellness in uw buurt.

Kan ik beide kortingsformules (Two4One en kortingsdeal) combineren?

Het is niet mogelijk om de beide kortingsformules (Two4One 50% en andere kortingsdeals) te combineren.

Om het eenvoudig te stellen: 1 reservatie = 1 kortingsformule.

Hierop kan er geen enkele uitzondering worden toegestaan. Daarom dat deze voorwaarde ook uitdrukkelijk op de Two4One voucher zelf staat.

Maar laat dit uw enthousiasme niet temperen…
Zoek een restaurant of zoek een sauna en wellness in uw buurt.

Ik heb geen printer, maar wil deelnemen aan Two4One, wat kan ik doen?

We leven in digitale tijden.
Het is vanaf nu voldoende om de voucher mobiel te tonen in de deelnemende zaak.

Op vraag van de zaak kan het nodig zijn om de voucher door te mailen.

Ik stond - ondanks bevestiging - voor een gesloten deur, wat nu?

Heel af en toe gebeurt het wel eens dat een zaak omwille van onvoorziene omstandigheden onverwacht gesloten is. Dat is uiteraard bijzonder jammer voor u en uw gezelschap.

Hier zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn geweest. Wij hopen dat u begrijpt dat dit kan gebeuren...
Two4One kan hiervoor uiteraard niet verantwoordelijk worden gesteld en kan hiervoor geen compensatie bieden.
U kan op dat moment wel bekijken of er een andere Two4One zaak in de buurt is dat u en uw gezelschap nog kan ontvangen. Het beste wat u kan doen is dan eerst telefoneren, en vervolgens meteen overgaan tot online reserveren.

Zoek hier een deelnemend restaurant
Zoek hier een deelnemende sauna en wellness

TIP: indien u reserveert in een zaak die veraf gelegen is belt u best voordat u vertrekt. Zo vermijdt u een onnodige trip en een teleurstelling.

Ik wil mezelf uitschrijven van de nieuwsbrief

In de mails die u van Two4One ontvangt bevindt zich steeds een link om jezelf uit te schrijven uit de nieuwsbrieven. Als u op deze link klikt, wordt u automatisch uitgeschreven.

Daarnaast kunt u zich ook uitschrijven via het formulier op de uitschrijfpagina.

Wie zorgt er voor deze straffe aanbiedingen?

Het team van Two4One zorgt steeds in overleg met de uitbater/verantwoordelijke voor de straffe Two4One-aabieding(en).
Het team van Two4One heeft hierin een adviserende functie. Zo trachten wij steeds om kwaliteitsvolle en toegankelijke deals aan te bieden, idealiter zelfs met meerdere keuzemogelijkheden.

Two4One kan echter nooit verantwoordelijk gesteld worden voor de uiteindelijke aanbieding / wat ter plaatse wordt aangeboden.
Mocht een bepaalde aanbieding niet 100% voldoen aan wat er wordt getoond op onze website, dan mag u hierover uiteraard wel steeds een mailtje sturen naar info@two4one.be. Wij zullen dit vervolgens aankaarten en indien nodig corrigeren.

Wij handelen steeds ter goeder trouw met onze deelnemende zaken. Daar wij geloven dat dit de meest vruchtbare manier is van samenwerken op lange termijn.

Zoek hier een deelnemend restaurant of Zoek hier een deelnemende sauna en wellness

Wat in het geval de deal niet blijkt te kloppen?

Heel uitzonderlijk gebeurt het dat er een foute prijsberekening is gebeurd en u mogelijks teveel/te weinig betaald voor een deal zoals vermeld op Two4One.be. Dit ondanks duidelijke afspraken tussen Two4One en de zaak.

In het geval u teveel heeft betaald nemen wij contact op met het betreffende zaak. Dit om zowel de correcte prijs te weten en correct weer te geven alsook om een compensatie te vragen.
In het geval de zaak een compensatie wenst te geven, geven wij deze uiteraard graag door.

Two4One.be kan echter niet garanderen dat er een compensatie volgt. Ook kunnen wij zelf niet geldelijk compenseren, daar wij bij deze specifieke reservatie zelf nooit centen (een bedrag gestort op onze rekening) hebben ontvangen. Dank bij voorbaat voor uw begrip.

Uiteraard doen wij er alles aan om dergelijke situatie te vermijden.

Hoe reserveer ik een flairactie?

Er zijn 2 mogelijkheden om te reserveren.

  1. U kan eenvoudig online reserveren op two4one.be en u ontvangt per mail een voucher / bon nadat uw reservatie wordt goedgekeurd door het restaurant
  2. U kan telefonisch reserveren indien u in bezit bent van een flairbon uit de flairpocket